SERVICE

KLANTTEVREDENHEID

Als klant van WEL-COM ben jij belangrijk. Ook voor ons! Daarom hechten wij veel waarde aan je mening. Wij stellen het zeer op prijs indien jij je mate van tevredenheid aan ons zou willen aangeven.
Jouw suggesties om onze diensten te kunnen verbeteren horen we ook graag. Hierdoor kunnen wij jou en anderen in de toekomst nog beter van dienst zijn.

Je kunt jouw suggesties en aanbevelingen aangeven op het contactformulier

KLACHTMELDING

Wij besteden voortdurend grote zorg aan de kwaliteit van onze dienstverlening. Onze inzet is steeds gericht om je te ondersteunen in het vinden van een oplossing waar jij tevreden mee bent. Dat doen we in onze opleidingen en trainingen. Dat doen we in de mediation- en coachingstrajecten. Toch kan het voorkomen dat je niet tevreden bent. Als dat zo is dan horen we het graag.

Wij kennen een interne klachtenprocedure. Wanneer je een klacht hebt, verzoeken wij je het contactformulier in te vullen en aan ons te verzenden. Wij nemen dan snel contact met je op.

Hartelijk dank en altijd wel-com!