Het nieuwe winnen

Jarenlang heb ik reclame gemaakt voor de bananen. Ongemerkt, onbedoeld en onbezoldigd kom je mijn naam tegen op de groente- en fruitafdeling van menige supermarkt. Dat mijn naam nog eens op een andere plek in de supermarkt te zien zou zijn had ik nooit kunnen bedenken. Maar het is gebeurd. Ik ben er trots op en dat heeft niets met mijn naam te maken. Wel met het aanreiken van een methode die verschil maakt, waardoor mensen zich vrij en tegelijkertijd verbonden voelen. En wie wil dat niet?

Vanaf deze week lig “ik” in het schap van de eerste supermarkt met mijn boek “Opgelost!”

Hoe dat zo is gekomen vertelt Linda Holt:

“Vijf  jaar geleden werkte ik als advocaat die leefde op adrenaline en spanning. Dat gaf een kick maar holde me tegelijkertijd ook uit. Ik realiseerde me niet dat ik aan het overleven was in plaats van aan het leven….

Mijn man en ik hebben beiden de TOP opleiding, transformatieve conflictoplossing bij Chiquita gevolgd en zowel in onze supermarkt (AH Elzinga , Meppel) als in de coachingspraktijk (Panta Rhei, Havelte) werken wij met deze methodiek. Het is zelfs meer dan een methodiek, het is een way of life, of nog beter gezegd, een nieuwe view of life; je kijk op jezelf, je omgeving en het leven wordt verrijkt en draagt bij aan ieders persoonlijke ontwikkeling.

Met de wens bij te dragen aan verspreiding van deze unieke methode om zelf conflicten op te lossen, ook als de ander niet meewerkt, hebben wij in onze supermarkt Chiquita een schap aangeboden om haar boek Opgelost! te verkopen.
Met trots en voldoening hebben we samen met Chiquita haar boek gepresenteerd in onze winkel. Een prachtige win-winsituatie die zoveel meer vreugde oplevert dan welke ‘gewonnen’ strijd dan ook in het verleden. In een gewonnen strijd is er namelijk ook altijd een verliezer.

In deze methodiek leer je eenvoudig en helder hoe je strijd kunt transformeren naar een win-win situatie en geloof me, dit nieuwe winnen overtreft alles en kent geen verliezers. Hoe mooi is dat?!

Dat is voor mij het nieuwe winnen.”